Mycket att göra!


Tja! Idag blir det mycket förberedelser kan jag lugnt säga. Ska putsa åt alla tre ponnyerna, packa åt dem, rida dem, borsta dem osv. Får inte glömma hämta ut min säkerhetsväst som är klar heller... Haha! 

Faktum är att jag fick världens jävla sammanbrott igår, så jag skrev en detaljerad plan som vi ska följa imorgon för att allting ska funka och för att ponnyerna ska få den tid de förtjänar och behöver vid framridning. Måste bara se till att alla som är inblandade är med på noterna, hehe  ;) Men det är som mamma sa, det är inga höjder du ska hoppa, det löser sig. Och till LAn har jag ju lite mer tid på mig, så det ska nog lösa sig. Igår kändes allt omöjligt, men nu känns det jättemycket bättre. :D 

Jag har såklart gjort lite tidsinställda, och det kanske kommer ett och annat mobilinlägg, men kan inte garantera högsta updaten idag liksom. OCH btw, statistiken var grym igår! När jag var på Rhodos var den kass (inte så konstigt) men nu är den tillbaka med marginal. Riktigt roligt! 


Kaxa inte! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0