Morning!


Tjo, haha, sov till 12:00 idag, galet att man kan sova så länge egentligen. Är det sommarlov så är det! ;) 

Sitter just nu och käkar frulle och planerar dagens pass med hästarna. Alla ska ut och klättras litegrann utom Hampus som ska gå i paddocken. Fokus på sidvärtes och reaktion tänkte jag! 

Är faktiskt lite nervös inför LA debuten med Sessan på Lördag, förstår inte varför för hon gör bannemig vad än jag ber om. Men det är väl så ibland, och jag som inte brukar bli speciellt nervös, behöver nog bli det ibland med. Antagligen kommer det gå över när jag hoppat första hindret och fått in lite flyt, och jag ser detta som en träningsmöjlighet, en chans att se vart vi ligger i träningen och vad vi behöver träna mer på. As simple as that! (faan peppa mig nu är ni snälla!)

Annars är det rätt lugnt idag, inget inplanerat eller så utan idag är det bara ponnyerna! 


Kameran följer med idag också, såklart! :) 



Kommentarer
Postat av: Ebba

Det kommer gå asbra, du och Sessan är oslagbara ! Hon tar det där lekande lätt :) <3

2012-06-14 @ 13:50:43
URL: http://ebbaamoudruz.blogg.se
Postat av: Matilda

det kommer nog gå superbra! :)

2012-06-14 @ 14:35:47
URL: http://proffsponnyn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0