Today

 
Idag är sådan där "jobbig" dag där jag måste ta tag i massa saker som jag hela tiden skjuter framför mig. Och det finns inga genvägare utan jag måste verkligen, haha jobbigt! 
 
Ska iallafall skicka iväg två paket, måste dock få tag i skrivare då våran sagt Tack och Hej! Sedan måste jag ringa till min framtida arbetsplats. Fick ett Feriejobb via kommunen på en restaurang här i Bollebygd, och måste ringa och kolla läget nu innan jag börjar. ;) 
 
Pompay och Sessan ska ut i skogen och Hampus ska vila. Utöver det bör jag väl sätta igång med en packlista inför Varberg. Vanligtvis behöver jag ingen, men när man behöver ha med så mycket utav allt tycker jag det är skönt att få det svart på vitt. 
 
Bilder på schabraken kommer upp under dagen dessutom... ;) 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0