Tidig morgon?

 
08:00 stod klockan på idag, gick väl upp 08:30 haha! 
 
Anledningen är bröllop och 18 års fest så hästarna måste bli ridna tidigt idag. Får överraskande nog hjälp av min lillsyrra, Julia! Hon hänger med någon gång ibland till stallet, men då handlar det mer om att fota mig. Idag erbjöd hon sig dock att rida med, vilket jag tycker är jätteroligt! 
 
Vi ska nog ta en kortare tur ut och klättra lite tillsammans med Elin och Linn. Jullan tar Sessan så tar jag Pompay. Greeeaaat! 
 
Dock kommer det bli sämst update hela dagen, hinner kanske göra ett tidsinställt innan vi åker till bröllopet om gårdagens träning som var aaamaaaaziiing. Så vi hörs sen :) 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0