Rubrik

 
Hello! 
 
Sitter just nu med lite toning i håret, var dags att göra något åt den där utväxten... 
 
Igår blev updaten så enformig pågrund av lite olika anledningar. Dels att vi åkte iväg och prövade lite sadlar hos några kompisar med Pompay, samt att mobilappen inte funkar, så jag kunde inte uppdatera där ifrån heller... 
 
Vi fick låna med en Kieffer sadel hem iallafall, så ska vi se hur det artar sig. Den ligger bra på Pompe, kunde väl vart lite mer luft till manken men den ligger absolut inte på och trycker. Sedan är den skön att rida i också, bra stöd. Dock är den svart, haha! :( :) Vi var iallafall där en stund, fick även pröva att rida en av deras überfina ponnyer, Patsie! Vi var väl hemma runt nio skulle jag tro :) 
 
Idag ska Hampus få gå lite markarbete i paddocken på holmen. Sessan ska ut och Pompe går ju två träningspass för Ulf ikväll, så det är fullrulle. 
 
Och intresset för schabraken var ju oväntat stort, så jag tar kort på de som jag tycker är värda att lägga ut, förhoppningsvis idag ;) 
 
 
 
Manda och Patsie! :) Foto: Matilda Sjöberg i guess
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Haha, det stämmer ;)

Svar: Hihi ^^
Fanny Kargede

2012-07-07 @ 15:14:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0