OS

 
Följer OS som om jag aldrig gjort annat. Direkt när jag vaknar sätter jag på SVTplay på iphonen och ligger i sängen en stund och kikar. Just nu är det fälttävlans dressyren! Det går bra för svenskarna, delad första plats individuellt och fyra i lagställningen för tillfället. Exciting! 
 
Idag står mitt sikte inställt på dressyr även ridmässigt. Ska ta upp Pompay till paddocken på Bork och träna lite. Red honom i går i stallets halvdana paddock, och han kändes jättebra så förhoppningsvis är han minst lika fin idag! :D 
 
Sessan får nog en omgång i paddocken, Elin red henne lite igår. Det blev dock kortvarigt då regnet öste ner, så idag får jag passa på att svettas lite även med henne! Syrran skulle egentligen filmat och fotat mig och Pompay, men i sista sekund bestämde hon sig för att åka till havet och jag klandrar henne inte. Dock får vi ingen film på mitt och Pompes dressyrande, men då hinner vi träna lite till. Hihi! :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0