Kan det bli mycket bättre?

 
Och neeej, detta är inget smörigt inlägg om hur bra mitt liv är blablabla, so don't worry ;) Galet vad jag stör mig på sånt, hehe... 
 
Detta handlar om hur jäkla grymt Varbergshoppet kommer bli! Kan knappt vänta, varför kan vi inte åka dit nu och typ, vara där? Fy vad löjlig jag är, men jag är övertygad om att allt kommer bli så kul, jag har iallafall förutsättningarna för det. 
 
Pierre berättade till exempel idag att tävlingsledaren ring och ordnat upp vårat önskemål om boxplatserna. Vi bokade permanentboxar (hatar dom där tältsakerna...) och hade även som önskemål att "mina" tre ponnyer skulle stå tillsammans, så att jag ska slippa springa fram och tillbaka med massa grejer osv. Utöver det ville vi ha ett lugnt hörn, dels för Hampus skull då han kan bli lite tjurig med massa spring och dels för att Pompe ska kunna få lite lugn och ro emellanåt. 
 
Vet ni vad dom fixade åt oss då? Jo, vi ska få stå i ett av privatstallarna (om jag fattade det rätt). Där kommer hästarna stå längst ner i en gång där vi har egen utgång. Dessutom är detta stall närmast banan, framridningen och campingen! Utöver det har stallet även dusch och toa, hur bra!? :D 
 
Jaja, 4 dagar kvar tills vi åker... 
 
 

Kommentarer
Postat av: Classicalpony - Ida Carlsbogård

Jag tror också det kommer bli superkul! Är hur taggad (och nervös...) som helst! :D

2012-07-15 @ 17:26:14
URL: http://classicalpony.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0