Haha!

 
Alltså, jag skrattade ganska mycket alldeles nyss! 
 
Minns ni när jag hoppade en Gotacup omgång, haha, och vann båda klasserna? 75cm var den skräckinjagande höjden och jag och Hampe lekte runt ganska rejält... Kollade igenom lite filmer nu för att få lite good feelings och när jag såg denna dog jag litegranna! 
 
Alltså, vad tar jag för omhoppningssvängar?! Leker jag B-ponny ryttare eller vad är det frågan om? Snävt och snabbt går det iallafall, och låt oss inte glömma att så fort jag tänker "sväng" så viker Hampus åt sidan direkt, även han älskar omhoppningar. Söt! :D 
 
 

Kommentarer
Postat av: Petra

Det GÅR ju att rida sådär när höjden och svårigheten på banan inte är några problem för varken häst eller ryttare, Nog för att det är lite b-ponnystyle, men det ser ändå inte flängridet ut. Vad var det för tid i omhoppningen, 10 sekunder ? ;)

Svar: Exakt, man får passa på när man kan! Hittar inte resultaten så har ingen aning om tid, men fort gick det, hehe ;)
Fanny Kargede

2012-07-18 @ 17:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0