Finally!

 
 
Idag hänger systeryster med till stallet med kameran i högsta hugg! Eller ja, hon ska springa bort till stallet istället för att åka med mig på moppen, varför då liksom? 
 
Nä, rider nog en liten stund med alla snabbt i hage/paddock beroende på vad det bästa underlaget är. Kan vara kul att få lite nya bilder på dem. Sedan ska jag såklart fota lite av mina inköp på FHS som jag inte gjort ännu av lite diverse anledningar. Så, det blir min dag det! 
 
Inbillade mig dessutom att det var Tisdag när jag vaknade, så blev jättestressad eftersom jag inte ens gjort packlista än och eftersom jag tänkt spela fotboll ikväll. Tur att det är söndag då. -.- 
 
Slänger in lite tidsinställda! :D 
 
Så himla snygg är hon! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0