Bilder från hoppträningen igår!

 
Godmorgon! Angelica tog några bilder igår när jag hoppade (Tack!), så jag tänkte att jag slänger upp dem här! 
 
Ska dra mig bortåt stallet nu, idag är det en riktig packar dag och allting som jag inte behöver imorgon ska packas ner. Dvs det mesta förutom sadel och träns, det får jag putsa imorgon efter att jag ridit. Jullan kommer bort och hjälper mig - vilket uppskattas! Ska rida tre ponnyer och somsagt packaaa. 
 
Här har ni bilderna på min prins! 
 
 
 
 
 
 
 
Favoritbilden! Och vet ni varför? Även om det kan uppfattas att vi kommer nära, så la jag honom perefekt! Oxern ligger på 115 i bakkant, och äntligen börjar min prins hoppa! 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0