All by myself

 
Yada! Hemmakväll helt alone, inte helt fel faktiskt! Har tagit det lugnt hela dagen, inga tider att passa utan har kunnat glida runt lite som jag själv velat. Ska göra iordning lite käk i form av tortellini, skinka och grönsaker. Hur gott som helst (V) 
 
Var i stallet förut, Elin fick rida Sessan så tog jag Hampus. Vi red en ny stig som gick rakt upp i skogen, hoppade över lite bäckar och klättrade, för satan vilka backar det var där alltså! Hästarna tyckte det var roligt och vi kände oss lite äventyrliga. Såklart fick vi vända och rida samma väg tillbaka, men ändå! 
 
Pompe tog jag in och hade lite spa-time med ;) Masserade och linimentade och hade mig en stund. Han tyckte att jag var tråkig och stod mest och surade. Tacksam häst? ;) Sedan fick han gå ut igen, ingen ridning på honom idag alltså! 
 
Längtar så jag dööör till FHS nu!
 

Kommentarer
Postat av: Alina Frölund

kan inte du bara ta att ploppa upp i mitt hus någon gång? som en ande? då har jag fått 1 av mina 3 önskningar! Seriöööst, <3

Svar: Haha ;)
Fanny Kargede

2012-07-07 @ 23:36:01
URL: http://alinafrolund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0