Svar på frågor

Brukar inte ta upp frågor i inlägg om bloggadressen är länkad, utan försöker oftast svara på era bloggar. Men vissa frågor tycker jag kan vara bra att ta upp, det kan finnas fler som undrar samma sak :)

Sara Carlsson om Hopplöst:
Vad står du i för stall nu? :)

Står i ett privatägt inackoderingsstall ca 15minuter från Ridklubben (och ridhusen vill säga). Står väl ca 12st hästar där, dock i olika stallbyggnader. ;)

Alina om l´automne 2011:
Men du en fråga, Vart har du köpt din väst? Sjukt snygg!! Efter 2 kommentarer ^^

Den är köpt på Cubus förra året  ;)


kelly om Snygga västar från Gersemi:
Den blåa är riktigt fin tycker jag. Vart hittar man dom på rea? :)

HÄR kan du hitta den blåa Gersemi västen på rea ;) (Dock finns den bara kvar i stl L)



Kelly om Om mig:
Vilken fin ponny du har! Är det din egen eller lånar du honom? :)

Pompay ägs utav Madernas Welshcob Stuteri. Jag har honom bara hos mig för att träna, tävla och ha kul ;)

Louise om Bilder från idag:
Jätte fin ponny!:D
Vad har du för kamera eller den som fota dig?:)

Olika! Men min syster brukar fota mig en del, och då är det en Nikon D3100 som gäller. Oftast med ett zoomobjektiv som jag inte minns vad det heter ;) Becky har en Canon Sony tror jag.

Melina om Mr X:
Är det en häst som du ska behålla, eller bara rida ett tag? :)

Som det ser ut nu är det no more Mr X för mig utav diverse anledningar. :)

Matilda om Dagens APL:
Rider du hästar på BoRK? :)

Ja, eftersom jag utför min praktik där 1 gång i veckan så får jag och Sara "rida till" hästarna lite ;)

Ida Andersson om Min framtid! del II:
Jag ritar ocskå på mitt framtida drömstall !
Var har du gjort den bilden ?
alltså vilket program ?

Ha det bra

Photoshop CS5 :)



Kommentarer
Postat av: becky

Jag har en sony ♥

2012-01-20 @ 16:17:48
URL: http://beckybuijs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0