"En häst som syns i mängden"

Typ: Stora hästar -  Inriktning: Allround -  Kön: Valack -  Födelseår: 2004
Namn: Colbert ( Colly)
Med sorgen i mitt hjärta så har jag bestämt mig att ta detta tråkiga beslutet då jag känner att kemin mellan mig och Colly inte stämmer. Colly debutera 1,30 som 5-åring i Danmark med bra resultat. Han är en pigg och lekfull häst på ca 170cm som älskar att kunna leka med kompisar. Han skulle säkert passa bra som fälttävlans häst då han är väldigt orädd och hinderklok hoppar allt du styr han på. Behöver en rutinerad ryttare som vet vad han/hon håller på med. Han är jätte snäll i all hantering och är väldigt lätt att ha och göra med. Låter detta intressant så tveka inte att ringa.
La hoppning och ligger på Lb nivå i Dressyren men kan säkert komma längre med rätt ryttare.
Pris 80 000 kr

Nu ska Madde sälja sin kanonfina häst! HÄR hittar ni anonnsen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0