Wiho!

Två dagar kvar och sedan är det GHS, TAGGADE?

Jag kommer att gå tillsammans med Erica, Becky och Ebba på Torsdagen, snälla Becky fixade biljetterna. Det jag ser fram emot mest är Ludger Beerbaum clinicen, kommer bli grymt! Även de internationella hoppningarna är något jag gillar att kolla på ;)

SHOPPING SHOPPING SHOPPING! De flesta inköpen kommer ske på Torsdagen, Becky har med sin kamera så bilder lär ni få (a) Om Becky är snäll och delar med sig vill säga...

Fick en liten "surprise" av min moster idag, nämligen eftermiddagsbiljetter till Fredagen! Helt oväntat, därför extra kul. Skall alltså bara gå tillsammans med min moster på Fredagen, mysigt! Då blir det 150 hoppning och lite ponnyhingstar. Säkert en del shopping med, kan definitivt inte motstå det!

Skall även in till mässan på lördagen, tänkte försöka få tag i en förmiddagsbiljett, vill så gärna se GP ponnyn. Elin, en kompis kom till finalen så det hade varit extra kul att få se henne. Mässan blir det iallafall!

Alltså 3 dagar in på HS, som vanligt ungefär ;)


Ses vi där?


Kommentarer
Postat av: Hanna

jag är där hela lördagen :)

2012-02-20 @ 21:34:10
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Linn

Jag ska dit på fredag eftermiddag och lördag förmiddag. :) Så vi kanske ses då Fanny.. ;)

2012-02-21 @ 21:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0