Varför ska allt vara så svårt?

Står inför en hel del SJUKT svåra val, vet inte riktigt hur jag skall göra. Ena sekunden vet jag exakt vad jag vill, andra sekunden är den bilden helt förändrad...


Med 2 hästar 7 dagar i veckan blir det svårt att hinna med fotbollen 3 gånger i veckan. Samtidigt vill jag inte sluta när det går så sjukt bra! Fotbollen är som ni kanske vet min andra passion ;)

Har fått uppleva så mycket roligt! Spelat på Ullevi som 12 åring (2a i Gothia), DM silver och DM guld, spelat SM för 16 åringar som 15 åring, talangträningar och nu spela i ett Damlag i Div 3, inte helt illa pinkat?

Att bara lägga allt det bakom sig och sluta är inte det enklaste beslutet. Fotbollen har betytt precis lika mycket som hästarna, 11 år för ingenting?

Så, fotboll eller inte? Det är frågan. (Så dramatiskt...)


Kommentarer
Postat av: Hanna

du är lik Ana-Gina på den där bilden haha :D

2012-02-21 @ 10:28:00
URL: http://hannakjellbergs.blogg.se/
Postat av: ida carlsbogård

åh, sitter i precis samma position just nu :(

är målvakt och är med i distrikslaget, den enda målvakten i laget också.. Men jag vill satsa på ridningen, det är helt klart men jag vill heller inte förstöra för mina lagkompisar!

2012-02-21 @ 20:19:07
URL: http://idacarlsboo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0