Två hästar klara, två på tur!

Hej!

Har precis käkat lunch! Idag på APLen fick jag rida två hästar. Först Tjarna, vi bråkade en stund och i slutet gick det faktiskt riktigt bra! Efter det red jag ut på Midnight tillsammans med Madde och Sarah, hästarna tyckte nog att det var skönt att komma ut :)

Nu skall jag ta mig bort till stallet och rida min två! Båda skall ut. Pompay och Sessan skall få varsin klätterrunda :)
Efter det skall jag åka med Madde till Skara och kolla på en häst, trevligt! :)

Vi hörs mer ikväll, det kommer dyka upp lite bildinlägg från igår uner eftermiddagen och kvällen, så helt tomt blir et inte :)


Kommentarer
Postat av: Sandra SG

hej fin blogg!

2012-02-27 @ 15:22:36
URL: http://dayviewbyssg.blogg.se/
Postat av: Annie - Lovonsdestiny.blogg.se

Vad betyder APL ? ;) Haha, efterbliven, jag vet! ;)

2012-02-27 @ 16:08:27
URL: http://lovonsdestiny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0