Tjenna!

Hej på er, nyss hemkommen från Borran, sitter just nu och trycker i mig massa äckligt godis och känner mig allmänt äcklig! :)

Idag hade vi ridprov i skolan, damdamdamdaaa, nä men det var helt okej :) Malin och Dennis satt på läktaren och antecknade lite bara medans vi red runt fritt nere i manegen. Jag red Tarzan, stor som en jätte, kom knappt upp! Väl uppe var han kanongo, verkligen en "Fannyhäst". Jag tyckte det var riktigt kul att rida honom och vi fick faktiskt till ett riktigt bra pass! Kul :D

Efter ridningen åkte fotbollskläderna på och så var det fotbollscup med skolan. Mitt lag borde ha vunnit, vi var bäst! Givetvis lät vi de andra lagen vinna, man vill ju inte att de ska ligga hemma och gråta i natt....

Nu skall jag bort till pollarna! Skall nog rida ut Sessan med Madde och Nadja, och Pompay KANSKE får vila idag. Beror lite på om mamma vill hänga med bort och ta en sväng ;)

Jo men äpple är gott Bolero!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0