The week

Okej, detta är första veckan någonsin som jag haft ansvaret till 100% för två ponnysar. Dvs mockning, hö och ridning. Inte nog med detta skall jag gå i skolan, blogga och hålla ordning på mitt rum (mammas krav...) samtidigt. Undra vilket som kommer bli mest lidande? hehe...

Såhär ser min planering ut för denna veckan:

P = Pompay
S = Sessan

Måndag:
P - Dressyr i ridhuset
S - Longering

Tisdag:
P - Ut i skogen
S - Ut i skogen

Onsdag:
P - Longering
S - Ut i skogen

Torsdag:
VILA

Fredag:
P - Dressyr (var beror på väder och tid)
S - Ut i skogen

Lördag:
P - Ut i skogen
S - Ut i skogen

Söndag:
P - Bommar
S - Bommar



Kommentarer
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Så söta!

2012-02-20 @ 13:50:32
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0