Så trött

Vilken dag, känns som jag hunnit med en del!

Skolan rann iväg rätt fort idag, fick väl inte gjort jättemycket så lite eld i röven kan behövas imorgon då tidningen skall vara helt klar på Fredag.

Direkt efter skolan var det stallet. Red upp till ridhuset med Elin och Baltazar. Pompay var fin men lite ringrostig. Mjuk och fin i munnen, han sökte dock inte riktigt upp stödet i tygeln. Det är som Ulf säger "Det är inte ryttaren som skall dra hästen i munnen, utan det är hästen som skall dra ryttaren i handen". Körde lite enkla och roliga saker, bra start på dressyråret kan jag nog ändå säga! Inga direkta fighter ;)

Efter det kollade jag på hoppträningen, brukar ju vara med själv men var idag endast med som banpersonal/hundpassare. Helt okej för min del, intressant att bara lyssna och kolla ibland med.

Nu borde jag nog sova, är riktigt trött och klockan står på 06:00 imorgon.

Sov gott!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Vad är det för tidning du gör? ;)

2012-02-09 @ 09:22:26
URL: http://lisaalisaa.blogg.se/
Postat av: Julia

Låter som en bra dag :)

2012-02-10 @ 00:29:39
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0