Kul fråga!

STOR hiss till denna tjejen som skriver bra och tänkvärda kommentarer
Jessica om Svarelisvar:
Jag gissar att du tänkte ha stor häst sen? Har du några (dröm?)mål framöver, alltså på stor häst? Hade varit kul att höra dem. Jag måste ju bara tillägga att du har en svår uppgift att hitta en efterträdande läckerbit som ens är hälften så tilltalande som Pompay ;) Är lite förälskad i honom vettu, haha :P

Japp, det skall jag! Just nu är tanken att jag skall ta hem en utav Pompays ägares stohästar. Carmenzita, ett halvblod e. Carland. 4 år fyller hon i år (tror jag) och ja, hon är inriden men inte så utbildad ;)

Mina mål är såklart att tävla minst MSV! Sedan vart det hamnar beror på vilken häst man får. Så vi får helt enkelt se ;)


Zita :) Sarah C som fotat!

Kommentarer
Postat av: Matilda

riktigt fin häst! :)

2012-02-07 @ 16:28:18
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: Julia

Vad kul :)

2012-02-08 @ 12:37:21
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0