Hola senoritas

Det sticker över hela kroppen och kliar som f*n. Kan ni gissa vad jag gjort idag? ;)

Rakat såklart! Äntligen har min nallebjörn blivit något som liknar tävlingsponny iallafall. Skönt! Han var mycket snällare att raka idag än sist. Ioförsig är han alltid snäll men han har det senaste blivit väldigt otålig och stått och stampat med benen så fort jag skulle raka dem. Idag tog jag benen först och sedan rullade det på utan problem.

Fick gå hem från Bollebygd idag, var väl inte jättekul men motion fick jag. Tog ca 40 min att gå hem, och sedan 15min att gå till stallet. Så motion har jag fått iallafall, det firar jag med lite nödvändigt pluggcandy, B&J! Man kan ju inte göra av med fett utan att fylla på nytt right? ;) haha

Vet inte om ni märkt det men nu när det är svårt för mig att ta mig överallt med moppen så har jag pausat med fotbollen. Får helt enkelt dra igång igen när jag kan köra den igen och ta mig till saker själv. ;)

Allt för just nu!

MangoTango! Becky som fotat

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ny blogg om hästlivet i Tyskland!

www.lifeofshowjumping.com

2012-02-07 @ 23:30:13
URL: http://lifeofshowjumping.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0