Det är så vi säger det!

Ni vet ju att jag och Madde var iväg och red Zita och Princess idag, något ni antagligen inte vet är att när vi lämnade Madkullen för idag så stod det två hästar bak i transporten!

Ja, ni läste rätt, Zita och Princess fick följa med hem till Bollebygd idag!

Tanken är än så länge att jag skall ha Princess över lovet för att vidareutbilda henne och "forma om henne". Inte för att det går på en vecka, men jag skall påbörja arbetet iallafall. Kanske stannar hon längre än denna veckan, men det vet jag först om en vecka.

Zita skall Madde ha nu när Colly och Bolero är skadade. Hon har erfarenheter från Dalhem med att rida in och utveckla unghästar, och det passar perfekt nu när Zita är fyra. Jag skall fortfarande ha henne om två år (förhoppningsvis) och jag kommer antagligen att rida henne då och då under tiden fram tills dess.

Har fortfarande inga foton på Prinsessan, men bli inte allt för besvikna! På onsdag skall Becky komma och fota mig, så då tänker jag tvinga henne att fota med båda ponnyerna.

Här har ni en redan visad bild på Zita iallafall!


Kommentarer
Postat av: Matilda

hon är så himla söt! :)

2012-02-12 @ 20:14:07
URL: http://ponnieryttaren.bloggplatsen.se
Postat av: Julia - tävling i bloggen, samarbete med CF hästshop!

Vad kul :D

2012-02-14 @ 14:30:39
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0