Colly


*Detta inlägget skulle ha publicerats för 3 timmar sedan, krångel med stort K...*

Hello!

Red ut tillsammans med Erica idag. Hon fick låna Pompe, så red jag Colly. Vi red ut i ca 45minuter, jättemysigt! Pompay skötte sig kanonbra och Colly är lika kul att rida som vanligt. Han var väl lite stark och smådrog lite i galoppen, men inget okontrollerbart iallafall.

Det är så nyttigt för mig att rida den hästen eftersom han kräver maximal benstyrka och en stark sits då han annars blir riktigt stark. På Colly tänker jag HELA tiden på att hålla om stenhårt, även om det knappt är 1/4 del av vad han behöver. Detta gör att jag tränar mig själv lite mer på ben och sitspunkten än vad jag gör när jag rider Pompay.

Nu på kvällen var jag hos mormor och morfar och käkade middag. Var lite som en zombie kände jag. Däckade i deras soffa efter middagen och sov i två timmar. Inte så konstigt med tanke på att jag sov ca 4 timmar inatt.

Jag och Colly förra våren

Kommentarer
Postat av: Nadja!

Colly hade ruskigt snygg färg!

2012-02-05 @ 22:56:27
URL: http://nadjaeriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0