Vinterland

 
Jäklar vad snö det kommit i natt. Satt uppe sent och glodde på Gladiator (nörd som jag är hehe) och hörde hur det blåste rätt rejält, men såg aldrig att det kom någon snö. Jaja, fint att se på iallafall! 
 
Idag ska jag rida Vannie faktiskt! Pompay har lite vila och går bara lugna skrittrundor och lite longering, men inga hårda trimmpass i ridhuset. Kör på det upplägget fram till Jul ungefär, om jag kan hålla mig tills dess. Han förtjänar lite vila, gått stenhårt sedan Juni utan någon ordentlig vila. Sedan kommer han få en vilovecka i både Januari och Februari med. 
 
Däremot blev jag sugen att följa med Elin upp till ridhuset när hon frågade mig häromdagen, så som tur var kunde jag låna Vannie. Nu måste jag ta på mig lite kläder och dra bort, hejrå! :D 
 
Fina Vannie och jag i somras! :)

Kommentarer
Postat av: Tuva Svedin

Åh vad snygg bild!:)

2012-12-15 @ 11:02:23
URL: http://tuvasvedin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0