Liten dagstripp

 
Som ni säkert förstog så vart jag på äventyr tillsammans med Madde idag, haha! Vi tog oss lite längre upp i landet, där det inte bara var sjuuuukt mycket snö, utan lite intressanta hästar också... ;) 
 
Tänker inte gå in närmre på vad vi gjorde där, men om det blir som jag hoppas så kommer ni såklart att få reda på det då! Mitt arbete för framtiden har precis börjat ta form och det är bara lite detaljer som ska tillkomma och sedan är det bara att tuta och köra. Gaah, så kul! :D 
 
Imorgon är det dagen med stort D, ska sätta in min tandställning! Haha, usch vad jag är rädd att det skall göra ont. Förhoppningsvis överlever jag, men man vet ju aldrig! Iallafall måste jag vara bra tills på fredag, det är då första starten i Greva är, shit, är astaggad! 
 
Tränar faktiskt på onsdag trots att vi åker på torsdag, Pompe går bäst när han är "i gång" och ett uppmjukningspass blir perfekt! Ulf kommer föresten vara med varje dag på meetinget, hur underbart? Så himla grym är han, ovärdeligt att ha sin tränare på plats. Det dyker alltid upp lite småproblem som man ibland behöver någon på marken för att kunna lösa. Lite kul att han dessutom tyckte att OM vi sätter sista nollan i LA så ska jag göra klassbyte och starta MSV. Haha, lätt! :D Men då gäller det att vi sätter en klockren LA runda, och för det krävs det att jag är i topp form och inte slappnar av en sekund... 
 
Jaja, lite halvrörigt inlägg, men vafan, det är Söndag kväll ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0