Sista sommarlovsdagen

 
 
Hallå!
 
Sista sovmorgonen för detta lovet och jag sover inte ut? Vad är detta nu då? ;)
 
Idag kommer en familj och ska kolla på Sessan, så jag ska visa henne! Känns faktiskt riktigt bra och jag hoppas att hon sköter sig, lilldamen!
 
Pompay ska ut i skogen och bara ha de gött! Det är nog ett vinnande koncept för våran del då de senaste veckorna har bestått mestadels utav uteritter, och se hur bra det blev? Vi har inte rört en bom försen i tisdagd först, annars var det Varberg som var senaste. :) Tror inte det är helt fel...
 
Imorgon är det skola igen, lite smått nyfiken på nya elever och lärare men samtidigt vet jag att det kommer bli ett riktigt tufft år. Vi påbörjade NV.n lite i våras, men nu ska vi köra det helt och hållet så ja, vi får väl se hur mycket jag pallar. Går nog bra! Sedan är det även fotbollsmatch imorgon! Vet inte om jag skrev det men mitt lår strulade lite förra veckan så kunde varken spela träningsmatch eller seriematch förra veckan. Nu gör jag debut igen mot seriens - enligt tabell - bästa lag och jag har inte spelat match på över ett halvår. Sedan är ju tempot högre i division 3, såklart. Känns väldigt stabilt... ;)
 
Nä, nu måste jag dra mig, har dagen i ära kört på en liten ovanlig outfit för att vara mig. Ni får bild på det sedan!
 

Kommentarer
Postat av: malva

Hej, jag undrar varför du säljer Sessan? När man läste om hon stod det att hon hoppade runt och bockade osv, gör hon så så pass ofta att det blir jobbigt? är det en anledning till att du säljer hon?
Tacksam för svar :D
Superfin är hon iaf!

2012-08-19 @ 13:14:56
Postat av: malva

Hej, det skulle vara roligt att veta varför du säljer sessan?
det där om att hon hoppade runt och bockade osv, gör hon de så pass ofta att det blir jobbigt, tex varje ridpass?
Tacksam för svar :D
Hon är verkligen Suuuperfin!

2012-08-19 @ 13:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0