Sessan!

 
Sessan är en klippa! Skötte sig kanon idag, som alltid. :')
 
Tjejerna som provred var jätteduktiga och det såg och kändes bra! Förhoppningsvis ska de komma förbi en gång till och pröva, då på det vanliga bettet. Satte på pelhamet idag för jag visst inte riktigt hur mycket vi skulle hoppa eller så. Men de hoppade bara ett litet räcke och jag visade mest henne i markarbetet. Hoppa vet vi ju att hon kan ;) De hängde även med till stallet och såg hur hon skötte sig där, och hon är ju klockren så det finns inget för mig att klaga över. Fina ponnyn!
 
Tycker det där med provridningar är lite trixigt. Man själv vet inte vad ryttarna som provrider kan och det är lite svårt att veta exakt hur de vill ha det, vet ju själv hur blyg man kan vara. Dock är det roligt att visa upp en ponny, speciellt en så fin en som Sessan. Fina gångarter, bra huvud, bjudning och hoppkapacitet som kallas duga. Gick suveränt!
 
Jag är nöjd och hoppas att de är det med, för det såg fint ut iallafall. :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0