Resultat 24/8

 
Hoppade somsagt Sessan idag, LB och LA! :)
 
LB | 90cm | bed A:0/A:0 | 0+0 fel och 4a!
Inte jättenöjd med rundan egentligen. Mycket av/på och inget flyt. Sessan gör sitt jobb och ja, omhoppningen blev inte helt som planerad. Dock räckte det till en 4e plats. Kingsland sponsrade så jag vann ett par nya KL socks, dock var de i stl 35 så jag gav bort dem. ;)
 
LA | 100cm | bed A:0 | 8 fel
Så jäkla nöjd med rundan! Okej, 8 fel är ju inte bra om man kollar i resultatlistan, men hon var helt klockren på banan. Det som föll var A och B i den första kombin. Kom lite fort och skulle ha satt ihop henne lite till. Jaja, helt okej då jag tar på mig felen eftersom jag vet att hon har svårt att få plats i kombinationerna. Skönt att det faktiskt kom där och ingen annanstans, eftersom det är just kombis vi måste fila på. Resten av banan SUVERÄNT, inte i en enda bom. Luftiga och fina språng med många centimeter tillgodo. LA är lekande lätt ;)
 
Bilder kommer imorgon eller något ;)
 
Kram!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0