Princess är till salu

 
Vet inte hur tydligt det framgick i bloggen? Men Sessan är alltså till salu. 
 
Vi har ännu inte lagt ut någon konkret annons på hästnet, men är ni intresserade så kontakta mig via mail i första hand. Är det någon som är intresserad av ett annonsliknande inlägg med lite sammanfattad info, lite beskrivningar osv så kommentera så fixar jag det! :) 
 
Tanken var från början att jag skulle ha henne för försäljning, så det är inga hard feelings och jag har varit medveten om detta hela tiden. Har varit en helt underbar upplevelse att få vara med om Princess snuskigt grymma utveckling. Det har varit en kort, men rolig resa, och den är inte slut riktigt än, speciellt inte för Sessans del. The sky is the limit i hennes fall! ;) 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emilia Larsson

åhh grymt fin häst och jätte fin blogg! :)

2012-08-04 @ 17:05:15
URL: http://emilialarssonnn.blogg.se
Postat av: Bella :D

ååh hon är så sjukt fin!
det skulle vara kul om du kunde fixa ett "annons" inlägg där du skriver lite om henne ;)

2012-08-07 @ 23:10:50
URL: http://iisabellaslunga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0