Mooorning

 
Hallo elleeeeeeeer
 
Ligger och drar mig sådär gött i sängen. Klockan stod på 09:00 men ja, längre än såhär har jag inte kommit helt enkelt. Man får passa på att njuta av de sovmorgnar man har. 
 
Vet att många börjar skolan redan idag, lider med er! Själv börjar man först på Måndag, blir nog intressant. Ny rektor, lite nya lärare och så nya elever. Exciting! Låter som att jag har bytt skola eller något, haha! 
 
Idag iallafall, ska såklart båda mina fina gå. Pompay ska få hoppa av sig lite, och Sessan ska ut i skogen och lattja. Hovis kommer 13:00, så jag passar på att skutta lite med Pompe nu på förmiddagen och så tar jag Sessan senare ikväll. Ska nämligen till någon tandgrej i Borås nu vid lunch och göra något, ska ju till 99% få tandställning. Åhh.....
 
Jaja, lite tidsinställda kommer upp under dagen. Ha det! 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Rider du inte Hampus längre? :)
Du skriver inte om honom längre nämligen inte vad jag kan se.

2012-08-14 @ 12:59:33
Postat av: Annie - ponnyteamets.blogg.se

haha, ser att kommentaren ovan har frågat samma sak som jag tänkte fråga nu! ;) Men ja.. Varför rider du inte Hampus längre? xD Tror jag missat det..

2012-08-14 @ 20:03:27
URL: http://ponnyteamets.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0