Känns tungt

 
Jaha. Antar att det där med skolstart aldrig kommer bli roligt eller "skönt". Kul att träffa kompisarna? Vadå träffa kompisarna, dom träffar jag ofta på sommaren med. Det är ju inte så att vi är på olika kontinenter?
 
Nu i höst kör mitt NV spår igång, för er som inte vet vad det är, så är det en jobbig linje med jobbiga ämnen men som gynnar en i slutet - förhoppningsvis. Så ja, jag får helt enkelt kämpa mig igenom detta. Inte jättedriven, inte som man var i högstadiet utan nu vill jag bara bli klar. Känner mig galet positiv, ja jävlar... Är förbannat skoltrött och jag tänker inte hoppa på högskolan det första jag gör sedan efter gymnasiet, inte som det ser ut nu iallafall.
 
Det tråkigaste är att jag får mindre tid för ponnyerna. Det var inte så trixigt i våras med två ponnyer, men det blir nog tyvärr det nu till hösten eftersom mitt schema inte ser likadant ut. Är dock galet sugen på att komplettera med en till om Sessan nu säljs, har faktiskt fått två oilika erbjudanden redan som jag är lite sugen på. Men vi får väl se hur det känns och hur det går med hennes försäljning. Kan ju lika gärna ta ett år om det inte vill sig!
 
Nä, får se till att ha något att se fram emot varje helg så att tiden går lite fortare. Och gör jag mitt bästa i varje ämne så kommer det räcka gott och väl. Bara att bita ihop!
 
Sommar :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0