Kan inte släppa känslan!

 
Skit i stoppen, se ridningen mellan hindrena istället. Felen kom för att jag red som jag kände mig - död. Men utöver det kändes det -SÅHÄR- jävla bra, speciellt om man jämför LAn i april med den senaste nu i Varberg. Förutom att ritten i sig är annorlunda så är känslan helt förändrad. LA känns som typ... LC numera - lekande lätt. Och jag ser inte svårigheterna som något hinder längre, mer som en rolig utmaning. Jag tror vi börjar närma oss MSV, faktiskt... 
 
Man ser så tydligt hur jag liksom, samlar ihop mig efter stoppen och liksom, får ordning på allt som droppat av efter var hinder. Och hur jag hänger runt halsen på honom vid sista, inte alls trött va? ;) 
  
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0