Det kan inte alltid gå bra - filmer från en sämre träning

 
Okej, detta är nog den sämsta träningen för mig detta året. Fick för mig att det är okej att åka häst, men det höll såklart inte Pompe med om. Suck! Blir så trött på mig själv i sådana här lägen, haha!
 
Om man bortser från stopp och rivningen, så är det fina rundor trots allt! Han hoppar fint och jag är nöjd med min sits och inverkan till en viss del då...  -.- Men som sagt, ibland dippar man lite och detta var ett sådant tillfälle. Ingens formlinje går spikrakt uppåt eller spikrakt framåt, nej den är som en jäkla berg och dalbana. Tur att man kan ha sådana här pass att lära sig på och gå vidare.
 
Bjuder på film utan musik, så kanske ni har turen att höra lite utav Ulfs coaching och mammas expertkommentarer. Älskar "Det där såg man!". Haha, tror inte det lilla mammi! ;)
 
 
 Bana, 110cm
 Minibana, 115-120cm
Linje, oxer-oxer, 120cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0