Vilken j*vla ponny!

Hennes andra tävling någonsin, och hon är klockren! Så sjukt duktig :')

Har lite bild, och filmredigerings arbete framför mig! Drar resultaten först ;)

LC+5 (85cm) | A:0/A:0 | VINST!
Vi var lite sena, därav en kort uppvärmning, ca 15-20 minuter. Inte allt för hispig, lite stressad möjligtvis men i större del lugn (för att vara Sessan!) Går in som andra ekipage och rider den enda dubbelnollan ;) Vad mer kan jag säga än att ponnyn är A M A Z I N G?

Stillbild från Lc+5.

LB (90cm) | A:0/A:0 | 5a!

Sååååå fin! På framhoppningen fick jag nog bland de bästa sprången någonsin och på banan var hon väldigt lugn och fin. Precis såhär skall hon gå! Gasade inte på fullt så mycket i omhoppningen utan försökte koncentrera mig på svängarna som blev hyffsade. Lite studsig mot kombinationen men så mycket bättre än hur det var i Bollebygd. Nä, denna ponnyn slutar nog inte förvåna mig, sådan jäkla kapacitet har hon! :')

Stillbild från LB (Jullans kamera dog, så därför fick vi byta (a, därav den förändrade kvalitén...)

Kommentarer
Postat av: Alina

så sjukt grymma ni är Fanny!! <3



kram!

2012-04-29 @ 16:27:43
URL: http://alinafrolund.blogg.se/
Postat av: Maria

Grattis!! Va skoj! :)

2012-04-29 @ 19:04:23
URL: http://dagolina.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0