Står lite still

Hello! Precis käkat frulle och ja, jag är mycket medveten om att klockan är 12:00 men så är det väl när man spenderar kvällarna med en skön böna och lite annat folk. ;)

Idag var tanken att jag och mamma skulle till Svensk Ridsport och kolla lite stövlar, även My one stod på listan. Dock kraschade det lite med saker som lillsyrrans fotbollsmatch och mammas behov utav nya kläder? Så vi tar det på Lördag istället, en dag innan tävling, gött!

Vad händer mer idag? Pompays ägare och en till tjej skulle kommit och kollat honom idag, dock blir det imorgon eller på Tisdag istället, så Grisen får vila ännu en dag, eller så tar jag en promenad med honom. Vill inte rida med tanke på omständigheterna.

Sessan skall jag nog rida lite i paddocken. Målet idag kommer isåfall att vara ett pass där vi inte kommer i konflikt med varandra. Inga krum/bock/luft språng. ;)

Nä, nu får jag dra mig bortåt så att jag hinner komma hem och bänka mig framför VÄRLDSCUP FINALEN!

Snyggingen :')

Kommentarer
Postat av: Alma

Angående omständigheterna? Vad har hänt? :O

2012-04-23 @ 18:36:56
URL: http://almaochblondy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0