Städdag!

Efter att en uteritt på Sessan tillsammans med Sara, så bestämde jag och Isabel oss för att städa sadelkammaren. Det behövdes, det var riktigt skitigt och det fanns grejer överallt....

Vet inte riktigt hur lång tid det tog, men jag var i stallet i sammanlagt 5 timmar iallafall! Sadelkammaren bliev fin, och jag passade på att vika ihop mina täcken, rensa bland mina ca 35-40 schabrak (-.-), lägga upp vintertäckena på logen, tvätta alla skydd samt organisera lite bland tränsen. Gött!

Skall sälja av lite grejer, slänger upp en bloppis senare! Bla saker från JW och Schockemöhle.

Lite bilder från idag!

Kaos utanför stallet

Tvättade lite skydd som ändå ser skitiga ut! So much win....

Haha, alla mina träns + lädergrimmor och fingrimmorna (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0