Nääs?

Sitter och försöker planera in lite tävlingar nu framöver. Nästa tävling som jag är anmäld till är Lilla Edets första omgång av Sveland cup. Det är den 6 maj, om drygt 3 veckor. Där i mellan vill jag ha iallafall någon LB på båda, minst!

Funderar på att åka till Nääs som har en omgång av div1 den 29 april. Har dock hört lite blandade åsikter vad det gäller deras paddock. Det är nog 3-4 år sedan jag senast tävlade i Nääs, så jag har inget bra minne utav anläggningen och dess ridunderlag överhuvudtaget.

Någon som har en aning om hur det är att tävla på Nääs? ;)


Foto: Matilda Sjöberg

Kommentarer
Postat av: Sanna

Var där och fotade för två år sedan, älskar läget på paddocken, och underlaget verkade helt okej, enligt min kompis är det bra :)

2012-04-11 @ 02:00:56
Postat av: Evelina

Underlaget i tävlingspaddocken är SÄMST!! Det är superdjupt och hästarna får svårt att hoppa i den :S

2012-04-11 @ 07:52:49
URL: http://josefineochevelina.blogg.se/
Postat av: Catrine

Tungt underlag om det är dåligt väder, men helt okej ändå! :)

2012-04-11 @ 09:12:08
URL: http://catrinek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0