Morning!

Tack för stövel tipsen!

Har kollat igenom hööks sortiment utifallatt det skulle finnas något intressant, men icke. Deras stövlar är inte alls i min smak ;). Bocaj stövlarna funderade jag lite på, ska se vad mamma tycker men är nog trots allt ute efter något mer klassiskt. Ett par Alex Boots med lackat stövelskaft är jag riktigt sugen på, en kompis har ett par och de är skitsnygga. Får heller inte glömma att Mountain Horse har klart godkända stövlar till bra priser. Ska ta en tripp till Svensk Ridsport någon dag och checka utbudet, har en budget på drygt 2500:- (födelsedagspengar) så någon typ av stövel blir det nog.

Idag är det clearround i Svenljunga med Sessan som gäller. Blev lite sugen igår när tjejerna i stallet skulle iväg idag, så anmälde mig till 90cm två gånger igårkväll. ;) Pompay får vila :)

Vi hörst lite senare ;)


Kommentarer
Postat av: frida

verkligen inte värt att lägga pengar på hööks varor då kvalitén är allt annat än godkänd ;)

2012-04-15 @ 13:55:40
URL: http://fridagrennberggg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0