Träning på G

Imorgon är det dags för träning för Ulf. Det är markarbete/dressyr, mycket nyttigt och såklart ROLIGT. På onsdag är det mer riktat åt hoppningen :)

Det är en sak jag gillar mycket med Ulf, han är väldigt noggrann med markarbetet och vi brukar jobba dem rätt mycket innan vi börjar med själva hoppningen. Det kan jag sakna hos andra tränare. Dock tycker jag att han kan bi mer noggrann med avstånden på distanser, anpassa efter varje häst och ponny, så att det blir lite mer tävlingslikt ;).

Tränade för Ulf rätt regelbundet i sommras, här får ni lite filmer och bilder därifrån! Skall se om jag kan fjäska med syrran så att hon följer med upp åtminstone någon utav dagarna som kommer :)



Kommentarer
Postat av: Johanna -11 år hästblogg!

Jag kommer nog att fota nån av dagarna med min systemkamera nikon d3100 :) Kan ta kort på dig med om du vill?

2011-12-26 @ 12:27:12
URL: http://jojopajen.blogspot.com
Postat av: Julia

Du har en galet fin häst, bara så du vet :D ♥

2011-12-28 @ 16:03:22
Postat av: Matilda Alneberg

Fint det ser ut =)! Roligt att titta på! Lägg upp fler videor!!

2012-01-04 @ 00:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0