Sommaren 2011

Tänkte dra en sammanfattning av sommaren, ibland saknar jag den så att det gör ont!

Sommaren 2011, alla mina och Becky photosessions! Kameran var med i stallet i stort sett varje dag ;)


Och när jag hade Maybe hos mig i två veckor....

(Bild: Ida Lagerlöf)
(Bild: Ida Lagerlöf)

Ett annat starkt minne är när vi släppte Pompe på bete tillsammans med "Tjejen"


Eller när jag red Mango ett tag, när Madde var iväg och jobbade ...


En av de starkaste minnena är AW, helt galet rolig vecka, saknar som bara den!


Och sist men inte minst, FALSTERBO!


Kommentarer
Postat av: Stina

Vem är Maybe? Och varför red du dom?!

2011-12-22 @ 19:38:51
Postat av: Ebba - ponnymuppaar.blogg.se

är det Mango III som ägs utav madelenie krok? :)

Tävlade honom på en lokal dressyrtävling en gång ;)

2011-12-22 @ 22:37:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0