Åh :(


Uppdateringen SUGER just nu, inte meningen men har knappt varit  hemma nu de senaste dagarna. Just nu sitter jag hos pappa, och snart skall jag till mamma och där kommer jag kunna slänga upp mer update.

Det är även hoppträning idag, det regnar så är inte jättesugen på att rida upp... Mamma, om du ser detta - KÖR MIG TILL TRÄNINGEN IDAG! (a)

Är faktiskt väldigt nöjd med gårdagens träning. Det handlade mycket om ställning och lydnad. Hinderhöjden slutade på ca 115cm, men mer om det senare ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Sally

tycker det är jätte bra updatering!! :D

2011-12-28 @ 19:27:52
Postat av: Anonym

Frågestund på bloggen, kolla gärna in! :D

2011-12-28 @ 21:18:53
Postat av: Julia

Kul med hoppträning!

2011-12-29 @ 16:48:27
URL: http://ohjuliet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0