9 sanningar 1 lögn

1. Hade jag fått välja, hade jag ridit utan hjälm hela tiden. Galet härlig känsla!

2. Jag är bra på att ljuga, faktiskt!

3. Jag tycker hästbajs är jätteäckligt, som allt annat bajs.

4. Jag pluggar alltid bara dagen innan prov/förhör

5.  Ibland önskar jag att jag hade en mamma som var bra på att filma och fota

6. Jag är väldigt nogrann att det skall vara ordning och reda, både i stallet och på hemmaplan.

7. Jag lånar min lillayrras jeans för att dom sitter så jäkla bra! ¨

8. Jag äter inte kanter på osten, inte ens på vanlig hushållsost. (= skidbackar osv)

9. Jag blir godissugen -> köper godis -> äter godis -> blir sur för att jag slösat pengar på det.

10. Jag är nästan alltid sen till bussen och får ofta springa (pinsamt...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0