#¤&"%4£@€$@£$2"#¤&¤%

Det har inte varit min dag idag kan jag lugnt säga.

Hade tänkt gå och rida tidigt idag eftersom jag skulle in till Göteborg, och det är skönt att få gjort stallet innan man åker. Men gissa när jag vaknar? 1 fucking timma innan bussen går. BOJAH!

Sedan missar jag bussen ändå då moppens bensin tar slut, så underbart.  Och regnet bara öööser ner samtidigt som det blåser orkan. Love my life!

Jaja, jag får ta nästa buss, mamma kommer och kör ut mig. Just nu sitter jag framför TVn och kollar på True Blood. Så galet bra! Julia fick hela säsong 2&3 i julklapp, och vi är redan inne på halva säsong 3.

Idag skall Pompay skrittas, kommer bli väldigt mörkt och blött men han måste röra på sig efter tvådagars träning :)

Adios!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0