Vila

Idag ska ja inte ens åka till pompe :( har match ikväll så om jag ska åka på den så hinner jag icke stallet, (ingen som kan hämta mig) Så jag fixade o städade igår ist! Allt glänser väldigt fint nu. Men jag har ett litet problem. Jag gillar typ att matcha schabrak med min tröja o så och även gärna ridbyxorna, men dom kan ja inte göra så mkt åt, dom är ju vita. Men valde ett himmelsblått (kollade faktiskt ut på himmlen fall jag kunde beskriva det så, himmlen e blååå) schabrak till pompay, jätte snyggt! Det står typ SWE på sidan så alla vet att jag är från Sverige! -.'-. hehe. Jag har en himmelsblå tröja, problemet är att det är en Adidas tröja med luva och vita ränder på ärmarna. Vet ju att det ska vara enfärgat men kommer ändå att fråga om det går bra, lite vita ränder hit o dit lixom (a) Luvan kan man stoppa innanför västen, men vettefan hur de kommer se ut eller kännas:s sedan får jag låna en himmelsblå tröja av julia om jag vill, men den är ju för liten, fast jag drar ändå alltid upp ärmarna på långtröjor när jag rider :P men asså, dt är inte lätt. För tääänka vad snyggt o fräscht o sommrigt med vita ridbyxor o himmelsblått schabrak o en tröja m vita ränder o samma blåa färg, MUMMMMMAA! (vi får inte glömma den sjukt snygga ponnyn med;) ) men vi får se:p (OBS såg nu att schabraket är lite mörkare än himmelsblå XD

Så idag får Pompay ta en vilodag o ladda! Hihi, jag med!


<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0