tjuhuu :)

Hejsan, red igår! Åkte t stallet 08:00(!) men det skulle bli 37 dagar runt 12:00 så ville rida tidigt o undvika värmen. Red barbacka dressyr i sommarhagen, gick bra! Han har ju inte gått så "seriöst" på länge :) Han var seg i galoppen, men jag förstår honom, det var 25 grader ute! :S Sedan drog jag till stranden en stund och efter det bar det av till Trollhättan, hett var nåt de va :p

Skulle följa m Johanna dit för hon skulle provrida en ponny o ville att jag skulle hänga m o kolla! Det var ett 4årigt sto, hon kunde inte jätte mycket men var ändå mogen för sin ålder. En häst jag hade kunnat köpa om jag inte haft pompe<3 Men det är mycket jobb! Sen så valde väl dom inte den bästa dagen, 37 grader var det när vi åkte från bollebygd. Tänk o rida i det, fysatannnn! :P Var väl hemma runt nio o då kolla man film hela kvällen.

Idag ska jag inte rida, men rider måndag o ev tisdag beroende på väder. Onsdag bär det av till kungsbacka på clearround.

Ciao!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0