Svar på komentar!

"vilekn äng är de du rider på högst upp? de kommer inte uppskattas om de kommer ut. -.-' du fattar väl fan själv att du inte kan rida på den? du vet ALLEMANSRÄTT. inte rida på sådd åker. pinsamt."

Svar: Det är en äng där jag har hästen, jämte den går det en liten väg och det var där jag red, men pompay fick ett fnatt och drattade ut på ängen, absolut inget som var meningen. Jag vet vad allemansrätt är, jag tar hänsyn, men detta är något jag försökte undvika men då ställde han sig upp och då kan jag liksom inte rycka tag honom i munnen utan jag hängde med. That´s why. Hoppas du förstår och inte hakar upp dig på detta! (Visste att någon skulle det) Dessutom lite lågt och pinsamt att vara anonym, stå för ditt ord!

hhh

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan va grym du är faaaannnnnnnnnnnnnnu :)

2010-07-28 @ 17:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0