Nu ska jag nog sova!

Japp, gick upp nu, men kom på att jag fortfarande är trött så ska lägga mig i soffan o slö kolla sex and the city. kommer nog att somna men det gör inget!

Idag ska vi iallafall städa stallet -.-'  inte såå roligt då men vad gör man inte?
Sedan ska jag rida spännisen en sväng i skog o mark tänkte jag.
Seeedan packa, putsa, packa, putsa , packa...
Sedan putsa ponnyn så han blir fiin(are!!)

Japp, sen när jag kommer hem ska ja till mamma, så då packar jag minaa grejer. Får inte glömma att jag ska fightas på tradera heller, moahha.

Min dag består alltså mest utav att städa, putsa, packa. ;D

Här kommer ännu mer bilder från fotograferingeen:P Foto: Rebecca Buijs (fotografen)

gfd
fd
sdf

Kommentarer
Postat av: Becky :)

hahahaha, vinn nu på tradera förfan ;D

2010-07-30 @ 13:16:05
URL: http://horseandrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0