Fjärås RF - Dag 1

Tjo!

Tävlade ju idag i Fjärås. Kan ju inte påstå att dagen började speciellt bra... För kattjäveln hade skitit på mina vita ridbyxor, DAMN! Och mina extra har ett stooort hål i röven. Har ju en dubbelsäng och hade lagt fram kläderna som jag skulle ha idag på andra sidan. Givetvis ska skabbkatten hoppa upp och göra sina behov, som an dessutom kan göra i lådan, mitt på mina ridbyxor, KUL. Mamma höll på att dööö av stress! Men fick SOM TUR VA låna ett par Av bella, puuh. Här kommer lite resultat:

85 cm: Pigg o fin på framridningen! Jobbade super och var jättemjuk! Väl inne på banan sega han lite, var väl helt okej men efter att han TRAV hoppat en oxer sa jag till honom med spöt bakom skänkeln o så hoppa han sista hindret super!  Nolla här

90 cm: Super på framridningen, kan inte säga annat! Inne på banan va han JÄTTE fin, kolla hur han hoppar på ettan, man blir helt varm! :D Nolla här med!

SÅ DET BLIR OMHOPPNING IMORGON! Wihhooo :D

Film kommer efter helgen med alla rundorna.


Kommentarer
Postat av: Louise

Kuuul att det går så bra för er:)

2010-08-01 @ 13:57:11
Postat av: Becky! :)

hahahaha trodde jag skulle dö när du berätta i bilen om kattskiten! X''D

2010-08-01 @ 20:16:42
URL: http://horseandrider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0