Dressyr

Hej hej
Red dressyr i paddocken idag. Matchade min röda polo t-shirt med ett rött schabrak på pompe, assnyggt!

Red i typ 45 min. Det gick rätt bra. Tränade mkt på åttvolten m skänkelvikning och det gick bra. Han går stadigt i skritten o traven nu och galoppen börjar så smått att komma, så de är riktigt kul! Ett problem jag har är att han så sjuuuuuuuuukt lätt blir överböjd :( måste träna på det, men de är så svårt att se ibland från hästryggen när han är det, men det är väl en sak man får känna. Julle fotade lite så här kommer dom fotona!

(Sitsen är ibland lite ..... FUL och mina händer är ibland lite långt isär, men det är en ovana jag måste träna bort XP mina miner ska vi inte ens prata om -.-)

kjhkhj

ggdfg
kjljlkj

Finns mer bilder men lägger bara ut domma :P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0