Förvirrad = förvirrat inlägg

Hejsan ( vill fortfarande döpa en häst/ponny till Hej San, megaa awesuum )

Fick ett sms av pompes ägare i morses att jag får ännu en vilodag - tackar för det!

Är bättre än igår, kan faktiskt vrida på nacken nu :D Sedan så glömde jag nämna mitt sår under läppen som jag fick när en tjej SLOG till mig mitt på plaan i lördags, riktigt fult. Men hon fick igen det när vi senare vann med 5-1 MAHAHAH!

Och mitt skavsår är hyffsat nu, har satt på en compeed (tack gud för compeed, amen) som verkligen hjälper. Kan gå normalt igen, weeey! Så det blir tävling på lördag i Herrljunga, riktigt taggad!

Har kvar massa bilder från när Becky fota mig på ängen, klaga inte fööör mkt på sits, hållning osv, kan själv erkänna att jag ibland inte vet vad jag håller på med. ( Anledningen till varför jag inte är en dressyrstjärna med andra ord... )

Over and out

hg
Vackra poonnyyyyy<3
n
n
Galopp piruett...  in my dreams, detta brukar kallas galopp fattning, en rätt dålig en med ;)


haha, jag är trött :(






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0